DODATNE AKTIVNOSTI
ZEMLJOPISNA GRUPA
Za sve učenike – voditelj prof., Dora Riha
I u vrijeme pandemije zemljopisna grupa nije prestala sa svojim radom. Prošle godine održao se stručni izlet na otok Mljet koji je vezan za nastavni plan i program rada učenika prvih, drugih, trećih i četvrtih razreda. Također u sklopu ove grupe učenici se pripremaju za sudjelovanje na natjecanjima: školsko-općinsko-županijsko-državno, te za EU QUIZ u organizaciji Ministarstva europskih integracija.
POVIJESNA GRUPA
Za sve učenike – voditelj prof., Kiti Jurica Korda
Povijesna grupa Gimnazije Dubrovnik posebno se bavi poviješću našega grada. Kroz razne zanimljive projekte i terensku nastavu nastojimo što bolje upoznati povijest Dubrovnika i naših predaka. U sklopu ove grupe ostvareni su brojni projekti i napravljeni zanimljivi istraživački radovi i objavljene publikacije o bogatoj provijesti dubrovačkog kraja.
ŠKOLSKI SPORTSKI KLUB “GIMNAZIJALAC”
Za sve učenike – voditelj prof., Marko Butigan
Školski Sportski klub ima dugogodišnji rad u Gimnaziji Dubrovnik. Rad počinje na početku školske godine prijavom prof. Vlahu Zlošilu. Tijekom nastavne godine treninzi su dva puta tjedno ili po dogovoru, radi se na tehničko-taktičkim te osobnim i motoričkim napredovanjima te se očekuje plasman na poluzavršnim i završnim županijskim i državnim natjecanjima. Školske godine 2015/2016 košarkaški klub Gimnazije Dubrovnik osvojio je zlato (prvo mjesto) na Državnom natjecanju.
Hrvatski školski sportski savez i ove školske godine (2020./2021.) dodjelio je nagrade i priznanja najuspješnijim školskim sportskim društvima te pojedincima koji su se svojim radom u sportskim aktivnostima i projektima istaknuli u protekloj godini. Na Svečanosti dodjele priznanja u školskom sportu 2021. godine koja se održala 25. lipnja u prostorijama hotela WESTIN u Zagrebu, Gimnaziji Dubrovnik i njenom školskom sportskom društvu „Gimnazijalac“ prigodno je uručena ova vrijedna nagrada. Za utvrđivanje najboljih školskih sportskih društava bodovale su se pobjede na državnim sportskim školskim natjecanjima i nastupi i uspjesi na međunarodnim školskim sportskim natjecanjima.
DRAMSKA GRUPA
Svi učenici – voditelj prof., Matilda Perković
Dramska grupa razvija scenske kompetencije kod učenika ( govor, pokret, scenska imaginacija ). Ova grupa omogućuje učenicima iskustvo rada na dramskoj predstavi te izvedbu iste. Kroz godinu će učenici prisustvovati radionicama dramske umjetnosti, te kroz razne vježbe razvijati scenske kompetencije. Učenici će sudjelovati na smotri LiDraNo, te kulturnim aktivnostima u široj zajednici.
NOVINARSKA GRUPA
Svi učenici – vodietlj prof., Anđela Džamarija
U novinarskoj grupi učenici će uređivati školski časopis Infođir. Cilj aktivnosti je razvijanje jezične kompetencije i novinarske sposobnosti. Svaki mjesec imat će teorijsku i praktični stranu. Teorijska će se sastojati od kratkih predavanja na određenu temu teorije novinarstva. U praktičnoj primjeni pronalazit će teme zanimljive njima, te pratiti školska i gradska događanja.
HRVATSKI JEZIK – PRIPREME ZA DRŽAVNU MATURU
Maturanti - voditelj prof., Ana Ban
Svi zaiteresirani maturanti kojima je potrebna pomoć u pripremi za ispit DM iz hrvatskog jezika trebaju se javiti prof. Ban na početku školske godine. Pripreme će se održavati jednom tjedno u blok satu.
MATEMATIKA – PRIPREME ZA DRŽAVNU MATURU
Maturanti
Svi zainteresirani maturanti kojima je potrebna pomoć u pripremi ispita za DM iz matematike trebaju se javiti na početku školske godine. Pripreme će se odvijati jednom tjedno u blok satu.
PJEVAČKI ZBOR
Svi učenici – voditelj prof., Jelena Erić
Svi zainteresirani učenici mogu svoje sposobnosti, sklonosti i kreativnost razviti putem aktivnog pjevanja u našem pjevačkom zboru kojeg vodi prof.glazbene umjetnosti Jelena Erić. Probe se odvijaju jednom tjedno, a nastupi su prema prigodnim dogadjanjima u školi. Dodjite i postanite članovi našeg pjevačkog zbora.
VRTLARSTVO
Svi učenici – voditeljice prof., Dora Riha i prof., Tamara Spajić
Grupa učenika na čelu s prof. Dorom Riha započela je s uređenjem našeg vrta i sadnjom autohtonog dubrovackog cvijeća još 2017. godine. Prijavom na natječaj HRT-a i MZO-a 2018. godine “Najljepši školski vrtovi” Gimnaziji Dubrovnik dodjeljeno je priznanje za najboljeg početnika. Cilj ove grupe je osvijestiti potrebu očuvanja prirode na održiv način koji ne ugrožava biološke, ekološke i krajobrazne karakteristike. Želi se potaknuti gimnazijalce na aktivno sudjelovanje u upravljanju održivim razvojem i pojedinačno preuzimanje odgovornosti za očuvanje okoliša.
PRVA POMOĆ
Svi učenici – voditelj prof., Maja Sambrailo Ivanković
Gimnazija Dubrovnik sudjeluje svake godine u Natjecanju mladih Crvenog križa koje se organizira u isto vrijeme u cijeloj Hrvatskoj. Pripreme za natjecanje vodi prof. biologije Maja Sambrailo a pomaže joj prof. Marko Butigan. S obzirom na sve veći broj nesreća posljednjih godina, cilj je osposobiti mlade ljude za pružanje prve pomoći kako ne bi bili pasivni promatrači, već kako bi znali pravovremeno pomoći sebi i drugima. Budući se u 2021.god ovo natjecanje nije održalo zbog sutuacje s pandemijom Covid-19, nadamo se da će grupa ove školske godine ipak krenuti s radom.
LIKOVNA GRUPA – SLIKARSTVO
Svi učenici – voditelj prof., Ivanka Lilić
Od ove školske godine kako dodatnu nastavu nudimo slikarsku likovnu grupu. Grupa će se sastajati jednom tjedno u blok satu pod mentorstvom prof., Ivanke Lilić i gostujućeg akademskog slikara. Na kraju školske godine učenici će na prigodnoj izložbi izložiti svoje radove nastale tijekom ove školske godine.
GLOBE GRUPA (Globalno učenje i opažanje za dobrobit okoliša)
Svi učenici – voditelj prof., Linda Jurkić
Gimnazija Dubrovnik već dugi niz godina član je GLOBE ŠKOLA. Program GLOBE predviđa redovita i kontinuirana učenička mjerenja i opažanja u neposrednom okolišu škole, u području atmosfere, vode, tla i pokrova. Prikupljeni se rezultati unose u zajedničku bazu podataka, koja je otvorena i dostupna svim posjetiteljima na adresi: www.globe.gov
Škola ima meteorološku stanicu na kojoj vrši svakodnevna mjerenja.. Sudjelujući u programu učenici na konkretnim primjerima primjenjuju školska teoretska znanja te iskustvenim učenjem stječu nove spoznaje o cjelovitosti okoliša, razvijajući pritom brojne vještine i pozitivne stavove te stječu samosvijest temeljenu na svom aktivnom sudjelovanju i doprinosu.
Sustavna evaluacija koju na godišnjoj razini provodi GPO (GLOBE ured) te anketiranja nastavnika, znanstvenika i nacionalnih koordinatora iz cijelog svijeta, potvrđuju da ostvarivanje programa GLOBE svakako pridonosi osuvremenjivanju nastave te razvijanju niza učeničkih kompetencija, posebice u području prirodoslovlja, geografije i informatike.